إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الخميس، 23 يناير 2014

قتل مع سبق الاصرار

زي ما انت يا شررنوبي ،، زي ما انت ..
انت دخلت هنا ازاي ..؟!
مش مهم دخلت هنا ازاي ولا مهم هخرج ازاي .. ايديك لفوق ..
حاضر انا مستعد انفذ كل طلباتك .. 
انا ماليش غير طلب واحد بس .. 
فلــوس ..؟؟! ،، لا عمــرك ..
كل ثروتي تحت امرك خـدها ،، أؤمر وانا أسفرك البلد الي تعجبك ..
هي دي البلد الي تعجبني ..
صلاح انا مضربتش علي ايدك ، انت الي اختارت من الاول ..
في الاول مكانش اختيار ، أستغليت فقري ، ولعبت بيا ، وعشمتني ،،
ضيعتني وضيعت فايزة وضيعت فاروق .. والشاب اللي شيلته بدالك قضية الفراخ ،،
وغيره وغيره ، تستغل ظروف الناس وتقولي أختيــار .؟! الاختيار الحقيقي دلوقت
وطبعا هتختار مصلحتك ،، هتختار العز والفلوس ..
انا دلوقتي افقر من الاول ، لكن اقدر اختار ،
انا أخترت حبل المشنقة ، أيوة ، قتل مع سبق الاصرار ..
صلاح يا ابني انا معملتش حاجة ، انا كل شغلي كان بالقانون ..
انت دمرت حياتي بـ القانون بتاعك ، ودلوقتي جية وقت القانون بتاعي ..

عادل امام ، جميل راتب .. الحب في الزنزانة .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق