إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأربعاء، 13 يناير 2016

وطن العك



 معقولة يا أمي معندكيش حد قريبك كده ولا كده افتكري !

- لا ليا بس انت عارف الزمان ده محدش بيسأل فى حد ..

- بصي يا أمي انا هقولك على الحقيقة ! 

- حقيقة ايه ؟؟

- ابنك كاتب فى الورقة اللى سابها أي حد يلاقيكي يسيبك فى دار المسنين..

- ايه ؟ آآه .. يقطعني يبقى الواد زعل مني اصل انا قلتله ان دوا السكر خلص .. مانا قاعدة يابني من غير دوا بقالي مدة .. يقطعني ياريتني ما قلتلك يا عبده ياريتني ما قلتلك يا حبيبي انا السبب زعل مني ده هو ملوش حد ! مفيش فى الدنيا حد يعرفه غيري انا اللى بغسله هدومه ..

- يا أمي ابـ .. ابنك .. .... !

-يا حبيبي انت زعلان علشاني طب انا خلاص يابني انا رجلي والقبر انما انتوا هتعملوا ايه فى سنينكوا السودا وايامكوا المهببة دي !!
يا حبيبي لو عايز تخدمني يا حبيبي رجعني مصر ..

- حاضر يا أمي هلف لفه وارجعلك .

- بس سايق عليك النبي، وحياة شبابك، يارب ما اتخض عليك.. انت حقيقي ناوي ترجع ولا هتسيبلي ورقة زي عبده ؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق