إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأربعاء، 13 يناير 2016

مشهد من البرىء




- انت شيوعي يالا .. ها ؟ 
= لا يا سعات البيه 
- امال انت ايه ؟!!
= انا بتاع نسوان يا بيه
- انت مش مقبوض عليك فى مظاهره يالا !
= ما هي كانت مظاهره نسوان يا سعات البيه ، اصل انا مكتبى ف الشركه اللى بشتغل فيها بيبص على الشارع سمعت هيصه ستات جامده اوى بصيت لاقيت مظاهره كلها ستات روحت مزوغ و ماشي فيها ..
- مشيت فيها عشان ايه .. متعاطف مع القضيه بتاعتهم طبعا ؟!!
= يا سعات البيه قضيه ايه و هباب ايه ! انا مالى و مال القضايا ، انا ليا اهتمامات تانيه ملهاش دعوه بالسياسه ، مؤخرات .. مقدمات .. الصدور .. النهود !
- بس دى كانت مظاهره نسوان الشيوعيين !
= شيوعيين ، راس ماليين ، انتهازين .. كلهم نسوان ميفرقوش عندى !
- يعنى انت اخلاقك فاسده بقى !
= فعلا يا بيه انا استاهل ضرب الصرم ، سلمنى لبوليس الاداب ابوس رجلك يا بيه ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق