إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأحد، 25 أكتوبر 2015

المرأة التى غلبت الشيطان

_انا سامعك كويس
_امال ليه مبتردش
_مقدرش أكلم العبد والسيد فى وقت واحد
_انت ليك سيد تانى ؟
_سيدى وسيديك
_انت اتجننت ؟؟؟؟
_لا يا بنتى
_بنتك !!!!!!
_متزعليش زى بنتى برده
_أنا ستك أنا اللى بشغلك ...... انت خدامى
_كلنا خدامينه
_هو مين ؟؟
_مالك الملك سبحانه وتعالى
_تعالى هنا انا لسة مخلصتش كلامى ولا رايح تصلى تانى ؟
_كله بأوانه يا بنتى أنا معدليش متعة غير حب الله
_متعة ؟؟؟
_متعة المتع يا بنتى بس يا خسارة متعرفيهاش
_أستنى هنا انا خت كل المتع كل المتع .... ازاى تقول ان فى متعة وانا معرفهاش ؟
_يا ريتك تقدرى عليها أصل السكة صعبة والتمن غالى
_أنا اقدر على اى شئ ...... اشترى اى متعة يحلم بيها الانسان ...... انا عندى فلوس وجاه ووو....
_عارف عارف بس دى اغلى المتع لان قيمتها ماتتقدرش بمال عن اذتك يا بنتى
_أغلى المتع ......
.............................................................................................
المرأة التى غلبت الشيطان 1973
نعمت مختار وعبد الوارث عسر
توفيق الحكيم
يحيي العلمى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق